Štvanice - Janet Evanovich, Lee Goldberg

17:31



Nick Fox a Kate O'Hareová jsou jako oheň a střelný prach. On je víceméně napravený zločinec, ona agentka FBI. A jakkoli nepravděpodobně to zní, společně tvoří dokonalý tým. Tentokrát je jejich cílem Carter Grove, majitel impozantní sbírky kradeného umění. pokračování ZDE









Jako na povel se masivní, vyřezávané dveře otevřely a Carter Grove v nich stanul jako hvězda talk show, vítající nedočkavé publikum. Dva kroky za ním šla Veronica Dellová, jeho osobní asistentka, oblečená do přiléhavých krátkých pouzdrových šatů bez rukávů. 
"Vítejte v Chateau du Roi," řekl Carter.
Ovšemže má tenhle barák jméno, napadlo Kate, a ještě k tomu stejně decentní jako ty tři fára venku. Královský zámek. Rozhodla se, že až se vrátí do Los Angeles, taky svůj byt vkusně pojmenuje. Měla z něj výhled na čerpací stanici, takže nejpřesnější by asi bylo označení Chateau du Benzínka. 





Štvanice je druhou knihou ze série Kate O'Harová a Nick Fox. První díl jsem nečetla a vůbec mi to nepřekáželo. Strašně mě zajímalo jak vypadá thriller s humorem. Já, která miluje krvavé thrillery, jsem si něco takového nedokázala ani přestavit. Nebo možná ani nechtěla. Přišlo mi to jako naprostá degradace thrilleru. Ale víte co? Říká se, neodsuzujme něco co neznáme, ono nás to může ve finále i příjemně překvapit. Přesně jako tato kniha. 


Mise: Najděte kohouta


Ne, nebojte se. Kniha vás nezavede na americký ranč, kde budete lovit kohouty, až z nich bude peří létat. Kohout je soška, která byla ukradena, a kterou má Nick s Kate najít, aby zabránili politickému skandálu. 

Kniha je hned od začátku nabitá akcí a humorem. Kate je agentka FBI, Nick je kriminálník, který místo pobytu za mřížemi s FBI spolupracuje. Jeho metody se jí zdají příliš bláznivé, ale k jejímu překvapení fungují. Jejich tempo je závratné a bez platinové kreditky neudržitelné. Jednu chvíli jste v Americe a jako lusknutím prstu se přesunete do Číny.   

Čeho jsem se hodně bála, byla viditelná romantická linka. Kate očividně má zájem o Nicka. Ve chvílích, kdy ho nechce vidět za mřížemi, by se chtěla ocitnout v jeho náručí. Jiskry mezi nimi sice lítaly, ale nedopálily mě tak abych knihu odložila. 

Kniha není taková, že vám změní pohled na život nebo přinese otázky ohledně bytí či nebytí. Je to kniha, u které si skvěle odpočinete a čtete ji s úsměvem na tváři. Pokud by ji převedli do filmu, tak čekejte styl Dannyho parťáků, Pan a Paní Smithovi nebo seriálu Castle na zabití. Knihu hodnotím 80%


Originální název - The Chase 

Žánr - Thriller, Humor 

Vydalo nakladatelství Mystery Press, 2017

Počet stran - 256 





Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Mystery Press
Knihu zakoupíte ZDE

Mějte krásnou neděli ♡




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Povedená recenze :-)
    Já jsem tedy četla i první díl, který měl bohužel narozdíl od druhého poměrně utahaný začátek. Za mě jednoznačně dvojka lepší a jsem zvědavá na další díly :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nakonec jsem do knihy nešla, nevím stále jestli je to dobře nebo ne, ale nelituji toho. Přestože vidím celkem nadějné recenze :)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky