Humbook a zákulisní perličky

11:11

Bylo nebylo, aneb byla vybrána jedna ambasadorka Humbooku. Nezní to jako z pohádky? A opravdu to jako pohádka byla, pár měsíců. Poznala jsem spoustu skvělých blogerů v ambasadorské skupině, lidi díky. Byla zábava vymýšlet co by se vám mohlo líbit, anebo naopak co se vám líbit nebude. Poznala jsem pár lidí z Albatrosu, zejména Olgu (ano, Olga je ta co čte a tančí ve vlaku, doporučuji sledovat stories na Instagramu). Domluvil se workshop, kde budu dělat svíčky, objednal se materiál a protože Olze se libily moje etikety, takže Sharys(která byla se mnou u zrodu svíček, které jsem házela první nápady a která mi nakonec dělá všechny moje etikety) udělá záložkový workshop. Pořád je to pohádka, že jo? Co víc si můžete přát, než dělat s lidmi, kteří vás baví, na něčem v co věříte, co milujete a co má smysl? 


Jak už to v pohádkách bývá, potřebujeme nějakou dramatickou zápletku. Tři dny před Humbookem jsem spadla ze schodů. Jak si tak ležím na zemi, tak první co mně prolétlo hlavou bylo: "Sakra, tohle není dobrý, Olga a Sharys mě sežerou zaživa a ani ta zlomená kost jim nebude vadit při žvýkání". Pár hodin na pohotovosti a bylo jasno. Několik dní dlaha a až spadne otok bude sádra. Humbook mizí v nenávratnu. Jako první píšu Sharys a přemýšlím, jestli to s ní švihne nebo ne. Sharys je skvělá, a to až tak skvělá, že řekne zaučíš mě a dám to. Kdyby chuděra věděla do čeho se žene. Nadechnu se a posílam fotku nohy Olze (ok, tak tohle zní trochu perverzně, ale chápete). Její reakce byla naprosto adekvátní. Nenenenenene! Už jsem viděla chudáka Olgu jak se ukládá na věčnost pod stolem s etiketou Humbooku na čele. Uklidňuju jí, jak Sharys všechno zvládne, já jí zaučím, budou svíčky a já tam celou dobu budu na Skype jako první pomoc. Všechno bude v pohodě, to dáme. Sharys jsem zaučila a na všechny její panické otázky měla odpověď: "Neboj, budu tam s vámi, pokud se tohle stane, vyřešíme to". 

Den D a Humbook otvírá své brány. Všimli jste si, že i to nebe plakalo, že jsem tam nebyla? :D Sedím na Skype, pečlivě nastudovanou řeč, připravená na všechny možný a nemožný dotazy. Sharys poctivě fotí místnosti a materiál, její workshop právě začíná. 

zdroj fcb Humbook 



Záložkový workshop skončil, tak rychle jak začal a nedivím se. Během hodiny a půl záložky zmizely ze světa. Pokud jste je nestihli, mrkněte na Humbook, tam bude článek a záložky si můžete stáhnout. Jsou vážně krásný, takže neváhejte. 

Já jsem si tak říkala: "Fajn, Sharys to zvládla rychle, odpočine si, stihneme všechno nachystat". Ještě tady jsem si malovala svíčkový workshop v barvách duhy, mezitím lítali růžový sloni a unicorni. Zádrhel nastal, když jsme se pokoušely spojit. Technika nespolupracovala, wifi padala, Sharys se hroutila. Rychle jí píšu výpočty na chatu, kolik a co, nezapomeň na tohle, to zvládneš. A pak už jsem jen 2 hodiny seděla a kdybych to uměla, tak se i modlím. Duha  zmizela, sloni a unicorni odlétli. Sledovala jsem průběh na stories, když mě někdo tagnul a uklidňovala se slovy: "Zvládají to". Mezitím jsem si vyslechla parkrát: "Já tě zabiju, neopovaž se ještě někam hlásit" :D 


zdroj fcb Humbook

zdroj fcb Humbook


Takže na závěr, ti kdo máte svíčku, tak si jí važte :D A trocha toho bilancování. Humbok nás stál: 1x zlomená noha, 1x úžeh (Sharys se z něj léčila ještě celý tenhle týden) , nervy nás všech, 1kg čokolády, 2 litry slz. 

Co nám Humbook dal? Jistotu, že se obklopuji skvělými lidmi, zkušenost, zábavu. 

Sledovala jsem poctivě vaše názory na letošní Humbook a uvědomte si, že za tím abyste se mohli zúčastnit jsou lidé a kupa práce. Humbook se připravoval celý rok a můžu říct, že všichni makali na tom, abyste si ho užili. Jasně, jsou zde chyby a omyly, jenže ty budou posouvat organizátory kupředu a budou vědět, čeho se příště vyvarovat. Takže místo toho křičení jak moc horko vám bylo, jak dlouhé byly fronty, jak se na vás nedostalo, jak VIP taška byla mizerná ... Co kdybyste jen jednoduše poděkovali za tu možnost tam být? 

Moje velké dík patří Sharys (pokud nesledujete její blog, tak napravit a najdete ho ZDE) , Báře, která Sharys neskutečně pomáhala (jí zas najdete ZDE) a samozřejmě ALBATROSMEDIA.CZ

A já se na Vás budu (snad) těšit na tom dalším. 

Mějte krásnou neděli xxx 







You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahojjj
    Je pravda že fronta byla dlouhá , ale to čekání stálo za to :) <3 . Sharys to podle mne zvládala /zvládla na jedničku a holky / zastupovací tým zvládl materiálové problémy bravurně vyřešit . Tím to bych chtěla poděkovat všem co se na tomhle workshopu podíleli a umožnily mi vytvořit jedinečnou svíčku - pojmenoval jsem ji blueberry chessecake ( borůvka zalitá vanilkou). A přeji Sharkys brzké uzdravení .
    P.S. zamiloval jsem si svíčku Manon a chtěla bych se zeptat zda je možnost vyhnout se / snížit poštovné v dohledné předvánoční době .

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj xxx Diky moc �� objednavky prave bezi na fcb Quacker Messy Life tak mrkni ��

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky